وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

طنز جدید و زیبای فک و فامیله داریم؟ مرداد۹۱

میگن این طنز رقیب جدید پ ن پ شده !!

وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه !!
میدونین حسش مث کتک زدن بچه لوس مهمون دور از چشم پدر مادرشه !!
فک و فامیله داریم؟

 

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم، ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

من :|
بابام:|
خواهرم :|
فک و فامیله داریم؟

 

خالم به پسرش میگه کاورِ کامپیوترو بزار ویروس نگیره!!!!
فک و فامیله داریم؟

 

بابام اومده تو اتاق دیده دارم نماز میخونم برگشته میگه :
صبح به صبح در پی مکر و فریب
شب هم گریه و امن یجیب…!!!
فک و فامیله داریم؟

 

مامانم میگه وقتی رفتم پرینت تلفن رو گرفتم معلوم میشه چه سایتای مستهجنی میری!!!
فک و فامیله داریم؟
.
.
.

.
.
.
به پسرعمم میگم واسه کنکور درس خوندی؟! میگه کنکور مگه ساعت ۹ نیست؟؟!
میگم چرا ! میگه خب ساعت ۶ پامیشم میخونم دیگه!
فک و فامیله داریم؟

 

امروز دختر خالم اس ام اس داده که امروز تولد خواهرمه یه اس ام اس بهش بده تبریک بگو…
فک و فامیله ما داریم؟؟

 

تو مهمونی هرچی تیکه مینداختم تا شخص مورد نظر بفهمه,دختر داییم سریع میگرفت ، نیششم تا بناگوش باز کرده
دختر دایی تیز و بزِ داریم؟؟؟

 

مامانم تو فیسبوکش یه پست گذاشته بعد نیم ساعت به من زنگ زده می گه زود باش پست منو لایک کن وگرنه شیرم را حرومت می کنم!!!!
فک و فامیله داریم ؟

 

بچه ی پسر عموم یه آهنگ رو حفظ کرده بود بعد وسط آهنگ جیک جیک می کرد به پسر عموم گفتم این جیک ها که نیست تو آهنگ بهم گفت این ساده ی خش سی دی رو هم حفظ کرده
فک و فامیله داریم؟

 

تلویزیون داره آتش سوزی جنگلهای استرالیا رو نشون میده .خواهر زاده ام میگه خاله حیف شد دماغت را عمل کردی و گرنه الان خرطومت را آب میکردی میرفتی آتیش را خاموش میکردی.
خواهر زاده بی شعوره پررو من دارم؟

 

مامانم میگه این فوتبالا چیه هر شب نشون میده؟
میگم یورو
میگه یورو که پوله :-؟
من:-|
فک و فامیله داریم؟

 

صبح ساعت ۶ چشام هنوز کامل باز نشده بود رفتم تو آشپزخونه زدم ظرف وایتکس رو انداختم ،همش ریخت رو فرش مامانم پاشده میگه میدونستم میندازیش گفتم خو چراگذاشتیش جلو راه میگه چون میخواستم ببینم چش کورت میبینه یا نه …
فک و فامیله داریم ؟

 

مامانم میگه برنامه امتحاناتت رو بده بهم.
میگم واسه چی آخه؟؟
میگه آخه میخوام ببینم چه روزایی باید دم به راه بگم درس بخون!!
من :| مامانم =))
فک و فامیله داریم؟!

 

مامانم از تو اتاقم یه بسته سیگار پیدا کرده اومده بهم میگه هر کاری بهت میگم میکنی و گرنه به بابات میگم.
یعبی علنن داره ازم باج میگیره!!!?
فک و فامیله داریم!!?!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 1116
بازدید کل : 395284
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1